Saturday, January 19, 2008

Cheers

I have a REAL life date. With a new girlfriend. Tonight. Yes, I am really THAT cool. Yes, I am really THAT dorky to mention it. But it has been years.

I miss having girl nights, very much. Beening pregnant for the last five years... put a damper on my social scene. Jesus, Mary, and Joseph, I really need a little break. Away from three small children.

By the way. Check out my forehead. Yup, three wrinkles. Uggg!

51classy comments:

Jolyn said...

I hope this means you are feeling better! (Or just numbing your pain? heh-heh)

Stella said...

For once in my life I actually WISH I lived in Ohio!
Enjoy getting your drink on! I'll be alone in my house...dirnkning alone...oh wait...I've already beging...bugn...bergun...BEGUN!

Have FUN!!

LunaNik said...

Have one (or ten) for me!

suchsimplepleasures said...

love, love, love the new look...it's gorgeous!!

Sandy C. said...

Hope you hit it off and had a great time :)

chichimama said...

Have fun! Can I come???

And seriously? I see no HINT Of a wrinkle.

Melissa said...

Have fun on your date!! I would have never seen the wrinkles without you pointing them out.

Chuck said...

Cool - You have yourself a great time! I'm just gonna keep drinking and blog hoppin' on my couch here.

- Chas (via the Buzz)

Todd said...

Well Have Fun... It is not always easy to get out when you have kids...

Doing a little blog hopping and passing out some virtual drinks...

"A Man Among Mommies"

Monica said...

Oh I'm so jealous! I want to be out with you drinking tonight. Instead we left our should-have-been-so-fun-wedding with one puking, feverish 2-year old and a melting down 3-year old flower girl. And no buzz to speak of. :(

Ashley said...

Cool blog! I look forward to checking it out! I am bloghoppin' my friend!

Karen MEG said...

Ohmommy, oh FUN! Perfect post for tonight... guess that neck is better. Have another glass of wine for me, will ya?
have fun! (you know who I am, but my bar name is Pomtini)

BuzzeeDad said...

Wait - aren't you on Crea8buzz right now? or are you just a master multitasker?? Amazing! Happy Weekend BlogHop!

Darrin said...

Wow.. goin out on a Saturday night. I think I remember what that was like.. maybe. LOL!
Cheers!

Darrin, aka "Make Shift Sinatra" from the Weekend BlogHopper crew

Maureen said...

Hope you had a great time...

and hey! You have my wine glass!

Huckdoll said...

Ohmommy...cheers. I love you and I'm sorry I left ya hangin on the buzz...I had a real life date kinda too with Mr. Lady...on the phone. The East Coasters get the win this week for being hardcore...cuz of you.

lattemommy said...

*clink* (That's the sound of my wine glass hitting yours, BTW!)

Just got back from my own real-life Saturday night date, only mine was with the hubby. I'd love to get out for a girls' night, though... I never get any of those, either!

Hope you had fun!

chickadee said...

tonight was great--thanks for sharing a few glasses of wine...

Amazing how fast an evening flies by, isn't it?? Seriously, I have a few more hours of talking and listening I could do, so let's plan another outing soon, ok??

chickadee said...

by the way...

Um, wrinkles?? where?? Did you see my grays? My muffin top? My outdated hair?????

One reason I want to hang with you is because your blog isn't crap--you really ARE classy. Am I intimidated?? No! (okay, maybe a little), but if you can take overtalkative, scatterbrained, and disorganized, then we have lots more to talk about!

secret agent mama (aka agent provacateur) said...

Good way to represent the east coast, darlin'! Great pic. Can't wait to check out your blog. ;)

cablegirl said...

Yay! Good for you. Take a night out when you can get it. Hope you have a great time.

Happy Blog Hopping. :)

Lisa said...

Hope you had a great time. I love having 1:1 time with Hubby, but 1:1 time with girlfriends is almost as good :)

manda said...

True story, I've had three wrinkles in my forehead since I was 8 years old. haha. Hope your night out was fun! :)

Jeff said...

How appropriate! I'm handing out toasts myself via the Blog Hoppers. Cheers to you!

Holly said...

Girl nights are awesome! Have fun!!!

Ribbon Rock Star said...

Sounds like fun!
Great blog, I just found ya through the buzz.

Linda

Amy said...

Hope you had a great time! Just got back from my weekend away with the girls and it was wonderful!!

piper of love said...

Cheers girl! 30's is way better than 20's, trust me!! It took me turning 31 to figure it out, but own your age... you are a HOTTIE!!

Kimmylyn said...

You are so freaking pretty.. I am sooo happy you had a girls night out.. It is such an awesome feeling (just had my night out last night too!!!)

Hope you had a GREAT time.

Don Mills Diva said...

You look gorgeous! Have a fabulous time and report back with all the details!

Amy said...

hope you had a terrific night. isn't amazing how it all comes back to you? going out and having fun, that is. cheers!!!

Happy Days said...

Cheers!!! Just stumbled across your blog via my sister Amy, and I love it! You have a beautifull family! My kids are about the same ages as yours, so I definately can relate to needing to get out! I hope you had fun!!!

Crystal said...

So, how was it? I hope you had so much fun you had to spend the whole day yesterday recuperating.

♥♥♥ A- Licious ♥♥♥ said...

ahhhhh...girls nights out - i so miss those too - i was such a night timer before my little dude came along....i keep saying - one day - one day....lol

and wrinkles? are you kidding? i didn't see any wrinkles! and if you think you saw some...never point them out - just wear them PROUDLY - why not??? i think wrinkles say LIFE...been there doen that....lol

(but OKAY a little wrinkle remover lotion, cream, ointment, botox etc.. never hurts....LMAO)

hope you had/have? (i missed when the date was happen n') FUN!

Amy xoxoxox

Kathryn said...

Oh how fun! A lady's night out! You will have to tell us all about it now. :)

girlymom said...

I hope you enjoyed your night out!

Kellan said...

Cheers - I hope you had a great time!!! If you saw my post on Sunday you saw that I was at the lake and mentioned at the end of the post that it would be fun to have a ladies weekend there - the bunch of us - just sitting around and talking - relaxing - with NO KIDS! I need some of that time too! See you soon. Kellan

krissy said...

Your title cracks me up! The whipped husband is classic.

I am a new blogger and so far, not all that great or popular. I'm hoping I'm not a bloggy drop out!!!

I will be back to read your blog. I'm a stay at home mom too and b/c it's fricking frigid and snowy outside, I have nothing else to do then clean. My child that I'm supposed to be staying at home with is actually in 4th grade and in school all day. So, bascially, I'm a housekeep and dog sitter! I'm really not that boring though!

I'll be back soon!

Victoria said...

Your blog looks flippin' awesome! And so does your forehead and your beverage!!! =)

Have fun!!!

Irene said...

I love your new blog look. Very cool. Have a great time out and about!

Amy said...

Wrinkles, what wrinkles?
I do not see a single wrinkle.
Silly girl.
I hope you enjoyed your night on the town.

Jessica said...

I hope your neck is feeling better. That sucks that it happened.

And having read several of your posts now, I'd be willing to bet those cute and tiny shorts are NOT still lying on your floor. They are probably already washed and put neatly away. Am I right?

Happy going out!

Lulu said...

I've read your blog for a while, but this is my first comment - I think it's great to have "girl time." You go girl!

BlueBella said...

Oh Mercy I hope you had a wonderful time!!!!!
Girlfriends rock out and drinking with your girlfriends is even bettah!
Enjoy enjoy enjoy!!!!!

Cecily R said...

Oh, I hope it was everything you needed it to be and more!!

LaskiGal said...

I love girlfriend dates. I miss girlfriend dates. I did get a chance for a movie date! 27 Dresses . . . but no drinks. Not even some $12 popcorn.

Yeah, I don't see any wrinkles either.

I do live in Ohio . . . you mean, there is actually stuff to do?

Nap Warden said...

Go have fun...I know what you mean, I miss having girl's night!

The Egel Nest said...

What wrinkles?

Anyway...enjoy your girls night...I try and give my wife a girls night whenever she needs it...


Bradley
The Egel Nest

Rachel said...

Hope you had a wonderful time and remember, they aren't wrinkles, they're sprinkles!
You are too cute!! Hope it was a wonderful time!

Steph said...

Cheers!!! I hpoe it was a blast we all need a little girl time now and then.

Grandy said...

Cheers to Girlfriends!!! Hope you had a great time!!

 

Blog Designed by: NW Designs

Original Header and Concept by: Judith Shakes